Ministarstvo odbrane BIH analizira pojavljivanja u medijima

Ministarstvo odbrane Bosne i Hercegovine procijenilo je na 38.999 KM nabavku usluge izrade press klipinga i medija-monitoringa. Iako Ministarstvo ima kancelariju za odnose s javnošću koja, osim prezentovanja stavova u medijima, u opisu posla ima i to da „prati i analizira reagovanje javnosti u vezi sa radom i aktivnostima Ministarstva“, za gotovo isti taj posao vjerovatno će plaćati oko 13.000 KM dodatno godišnje. Tender je već raspisan, a okvirni sporazum na tri godine zaključiće se sa najpovoljnijim ponuđačem koji će pratiti šta mediji i građani pišu na društvenim mrežama o Ministarstvu.

Ponuđač koji bude izabran moraće na dnevnom i sedmičnom nivou izvještavati Ministarstvo o reagovanju javnosti na 21 ključnu riječ među kojima su: Marina Pendeš, Boris Jerinić, Oružane Snage BiH, Načelnik zajedničkog štaba, zamjenik načelnika zajedničkog štaba itd.  Ponuđač treba da analizira naklonjenost medija Ministarstvu odnosno u kom kontekstu izvještavaju pozitivno, negativno ili neutralno. Takođe, analiziraće se i naklonost građana koji ostavljaju komentare na društvenim mrežama tako da Ministarstvo može da vidi sentiment objava.

Ministarstvo odbrane, po podacima dostupnim na sajtu Agencije za javne nabavke, za isti posao raspisao je tender i 2015. godine koji je pored press klipinga i medija-monitoringa uključivao i usluge najavljivanja događaja dana.

* Praćenje pojedinačnih postupaka javnih nabavki rezultat je projekta “Da javne nabavke budu javne